Category: Szkolenia

Zaufanie ponad wszystko

Temat zaufania w miejscu pracy jest dość intrygujący. Szczególnie jeśli mówimy o relacji pracownik – kierownik. Mimo, iż wielu uważa to za spoufalanie i doradza aby być

Asertywność to podstawa

Dobry menadżer to osoba poważana i lubiana przez podwładnych. Niezmiernie jednak ważne jest to aby przysłowiowo nie dać sobie „wejść na głowę”, czyli być asertywnym i wiedzieć kiedy

Dobra organizacja

Osoby pracujące na stanowiskach menadżerskich mają zazwyczaj wiele obowiązków. Aby móc opanować je wszystkie dobry kierownik powinien wykazywać się dobrą organizacją czasu i pracy.

Prawa ręka szefa

Dobry kierownik, który skutecznie potrafi pokierować praca ludzi w firmie często staje się przysłowiową „prawą ręką szefa”. Właściciele firm, zwłaszcza jeśli mają bardzo dużo swoich obowiązków często

Otwartość na ludzi i pomysły

Skutecznie działający menadżer ma wiele cech. Jedną z ważniejszych jest otwartość w stosunku do ludzi a także słuchanie ich pomysłów. Kiedy pracownicy wiedzą, że są

Czy umiemy się uczyć?

Wiele dzieci ale też osób starszych, choćby studentów przyznaje się do tego, że nie potrafi się uczyć. Ma to w dużej mierze związek z tym, że nie umiemy się skupić. W dzisiejszym świecie jest...