Zaufanie ponad wszystko

szkolenia cukiernicze poznań tłumaczenia macedoński

Temat zaufania w miejscu pracy jest dość intrygujący. Szczególnie jeśli mówimy o relacji pracownik – kierownik. Mimo, iż wielu uważa to za spoufalanie i doradza aby być jak najbardziej oficjalnym w stosunku do swoich podwładnych to coraz więcej badań i źródeł pokazuje, że warto być godnym zaufania i ufać swoim ludziom z zespołu.

Kiedy granica hierarchii jest zachowana przy jednoczesnym obopólnym zaufaniu wyraźnie wzrasta efektywność pracy każdej ze stron. Dobry menadżer powinien wzbudzać zaufanie u ludzi, z którymi pracuje ale tak aby to był stan faktyczny i stały a nie tylko przejściowe przebłyski. Ludzie kiedy się na kimś zawiodą, nie obdarzają już łatwo zaufaniem osoby, która ich zawiodła.

kursy angielskiego wrocław

Dlatego najlepiej aby budowanie relacji w zespole a w tym także zaufania odbywało się sukcesywnie z biegiem czasu. Nie da się tego stworzyć w dwa dni, dlatego też warto pamiętać aby zbudowanego zaufania nie zburzyć bo odzyskać poprzednie relacje będzie albo bardzo trudne albo wręcz niemożliwe. Zaufanie to podwalina świetnie działającej struktury.